Bobot_fuzz_rules.h

#include "bobot_fuzzy.h"

#ifndef _BOBOT_FUZZY_RULES_H
#define _BOBOT_FUZZY_RULES_H

/*
********************************
Fuzzyfication de Backup_Teammate
********************************
*/
const Fuzzy_Rules2_t Bt_Rules = {
    //Fuzzyfication de la vie
    { 0, 15, 45, 100},
    //Fuzzyfication de la distance
    { 0, 15, 45, 100},
    //Fuzzification de la priorité
    { 0, 45, 75, 100},
    //Règles de Fuzzyfication
    {{ 1 , 0 , 0 , 0},
     { 2 , 1 , 0 , 0},
     { 2 , 2 , 1 , 0},
     { 3 , 2 , 1 , 0}},
};
/*
********************************
Fuzzyfication de Take Ammo Pack
********************************
*/
const Fuzzy_Rules2_t Ta_Rules = {
    //Fuzzyfication des munis
    { 0, 15, 45, 100},
    //Fuzzyfication de la distance
    { 0, 15, 45, 100},
    //Fuzzification de la priorité
    { 0, 45, 75, 100},
    //Règles de Fuzzyfication
    {{ 3 , 3 , 2 , 1},
     { 3 , 2 , 1 , 0},
     { 2 , 1 , 0 , 0},
     { 0 , 0 , 0 , 0}},
};
/*
********************************
Fuzzyfication de Take Health Pack
********************************
*/
const Fuzzy_Rules2_t Th_Rules = {
    //Fuzzyfication de la vie
    { 0, 15, 45, 100},
    //Fuzzyfication de la distance
    { 0, 15, 45, 100},
    //Fuzzification de la priorité
    { 0, 45, 75, 100},
    //Règles de Fuzzyfication
    {{ 3 , 3 , 2 , 1},
     { 3 , 2 , 1 , 0},
     { 2 , 1 , 0 , 0},
     { 0 , 0 , 0 , 0}},
};
/*
********************************
Fuzzyfication de Chase Enemy
********************************
*/
const Fuzzy_Rules2_t Ce_Rules = {
    //Fuzzyfication de la vie
    { 0, 15, 45, 100},
    //Fuzzyfication de la distance
    { 0, 15, 45, 100},
    //Fuzzification de la priorité
    { 50, 65, 85, 100},
    //Règles de Fuzzyfication
    {{ 3 , 2 , 1 , 0},
     { 2 , 1 , 0 , 0},
     { 1 , 0 , 0 , 0},
     { 0 , 0 , 0 , 0}},
};

/*
********************************
Fuzzyfication de Find Protection
********************************
*/
const Fuzzy_Rules1_t Fp_Rules = {
    //Fuzzyfication de la vie
    { 0, 45, 75, 100},
    //Fuzzification de la priorité
    { 0, 15, 45, 100},
    //Règles de Fuzzyfication
    { 3 , 2 , 1 , 0},
};
/*
********************************
Fuzzyfication de Defend Position
********************************
*/
const Fuzzy_Rules1_t Dp_Rules = {
    //Fuzzyfication de la distance
    { 0, 15, 45, 100},
    //Fuzzification de la priorité
    { 0, 15, 45, 100},
    //Règles de Fuzzyfication
    { 0 , 0 , 1 , 2},
};

#endif

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